Kevätaurinko saa ihmisen sekaisin 😉
Loma lähenee, ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin parin päivän päästä työtkin on sen verran hyvässä mallissa että voin olla pois rauhallisin mielin. Kerrankin loma jota ei ole etukäteen suunniteltu ja täytetty tekemisellä. Vain pari käytännön asiaa hoidettavana ekana päivänä. Loma. Ihana ajatus.