Kiireinen viikko

Eipä ole tullut tällä viikolla näköjään paljon kirjoiteltua. Ei kyllä ole tullut tehtyä juuri muutakaan, paitsi töitä, töitä ja lisää töitä. Onneks tykkään mun työstä niin eipä tuo kauheasti haittaa. Sitäpaitsi kolmen vuorokauden ja noin viiden tunnin päästä olen kotona, ja siitä reilun vuorokauden päästä Barcelonassa 🙂 Treenit on jäänyt myös aika vähille, mutta lomalla onneks ehtii sitäkin puolta harrastaa enemmän. Rullaluistelukausikin vielä aloittamatta.

Eilen oli hieno ilma, aurinkoista ja lämmintä oli melkein 20 astetta, tosin tuuli aika kylmästi. Lähdettiin suoraan töistä rantaan terassille ja saslikia syömään. Tuttuja oli aika paljon liikkeellä ja musiikki oli hyvää joten lähdettiin kotiin vasta illemmalla.

Tänään ajattelin alkaa pakkaamaan. Talvivaatteet saa kaikki viedä pois, täällä niitä ei enää tarvita. Ens syksyäkään varten niitä ei kannata täällä säilyttää koska osoite on silloin melko varmasti joku aivan toinen. Asuinmaani saattaa jopa vaihtua Suomeksi! Jää nähtäväksi…