Koiria ja kännyköitä

Aamun palaveri joka etukäteen vähän mietitytti meni lopulta hienosti. Löydettiin hyvä ja pitävältä vaikuttava ratkaisu ongelmaan. Nähtäväks jää pitääkö se loppuun asti mutta hyvältä näyttää tässä vaiheessa.

Eilen illalla tuskailin juoksun kanssa. On se välillä kauheaa tahimista. Jaksoin kuitenkin lyhykäisen lenkin läpi ja muu treeni kulki tosi hyvin. Ja painokin on tippunut, johtuu varmaan siitä että ravintolasyömiset on viime aikoina jäänyt vähille. Tänään korjaantuu sekin, sovittiin työkaverin kanssa että mennään illalla syömään.

Työmaan pihalla eilen kuljeskellut koira sai kodin. Yksi sihteerityttömme vei sen kotiin. Nyt ku saisivat sen vielä pysymään luonaan kun tolla koiralla on tapana karkailla.

Äidiltä tuli äsken sähköpostia. Mua huvittaa kun hän on niin ”nykyaikainen”, lähettelee tekstiviestejä ja sähköpostia ja surffailee netissä. Kyseessä kun on ihminen joka pari vuotta sitten totaalikieltäytyi kännykästä ja netistä ”turhuuksina” 😉 Nyt ei varmaan osais elää ilman, eli sama tilanne kun varmaan suurimmalla osalla ihmisistä on. Just joku päivä pohdittiin kaverin kanssa että miten ihmeessä sitä ees selvittiin ennen kun ei ollut kännykkää? Jos oli myöhässä niin sitten vaan oli myöhässä ja toinen odotti. Tai jos oli asiaa niin piti yksinkertasesti odottaa että näki toisen. Tai no ainahan sitä saattoi soittaa lankapuhelimeen…