Eilen illalla töissä mietin että on mulla kyllä mahtavia tyyppejä työkavereina, niiden kanssa on ilo työskennellä. Työ olisi paljon raskaampaa ilman näiden ihmisten seuraa, ja ilman niiden hulluja juttuja. Mutta en mä niitä silti mun uniin halua! Aamulla herätessä nimittäin muistin että olin nähnyt unta jossa seisoin työmaalla kahden työkaverin kanssa ja puhuin mistäpäs muusta kuin töistä… Vapaapäivä vois olla ihan hyvä ajatus 😉 Mutta ei tänään, koska nyt pitää aloittaa päivän työt…