Niinpä niin…

Mun piti tehdä töitä. Viimeisen neljän tunnin aikana olen lukenut noin tunnin blogeja ja keskusteluja, noin tunnin surffaillut muuten vaan netissä ja noin tunnin istunut kahvilla. Eli töitä tullut tehtyä kokonainen tunti. Hienoa. Kohta vois varmaan lähteä kotiin.