Open up your heart

Tekee mieli kirjottaa vaikkei ole mitään kirjotettavaa. Aurinko paistaa, taas, ja huomiseksikin on onneks luvattu hyvää säätä.

Löysin hyvän biisin, U2:n Everlasting Love. Tää soitetaan mun häissä 😉

Open up your eyes
Then you’ll realize
Here I said was my
Everlasting love

Need you by my side
Come and be my pride
You’ll never be denied
Everlasting love

From the very start
Open up your heart
Feel the love you’ve got
Everlasting love

This love will last forever

Mulla on ikävä ystävää, mun Tintsua. Ei kivaa kun voi puhua vaan sähköpostin välityksellä. Se ei oo sama kun istua sohvannurkassa tuntikausia, juoda viiniä ja laittaa maailma uuteen uskoon.

Taidan lähteä syömään. Illalla saunailta työkaverien kanssa, saa nähdä saavatko tietyt ihmiset tappelun aikaan…