Eilen pizzaa, formuloita, rallipeliä pleikkarilla, leffankatselua, punaviiniä… Yksi makoili lattialla viltin alla, toinen löhösi nojatuolissa, kolmas torkkui sohvalla. Tuntui hyvältä olla laiskana ja rentona mukavien ihmisten seurassa, puhua sen verran kun huvitti ja olla hiljaa kun ei jaksanut sanoa mitään. Ihmeellistä miten pelkästä toisten ihmisten läsnäolosta voi tulla niin hyvä mieli.
Hyvä mieli jatkuu tällekin päivälle. Aurinko paistaa ja yhdeksän aamun päästä lähden kotiin. Tällä hetkellä en keksi mitään valittamisen aihetta, enkä haluakaan keksiä. Tämä hetki on hyvä näin.