Lueskelin Finnairin uutiskirjettä ja nyt tekis mieli Kööpenhaminaan. 15 000 pisteellä sais lennot, ja mulla lojuu pisteitä tilillä aika lailla. Kaveri oli pari vuotta sitten Tanskassa vaihdossa ja on kehunut Köpiksen monta kertaa maasta taivaisiin.
Matkaseuraa vaan tarttis… Entistä työkaveriani voisin houkutella lähtemään. Huvittaa kun hän vaihtoi komennushommat työpaikkaan Suomessa ja oli ensin tyytyväinen kun saa olla koko ajan kotona, mutta parin viikon päästä alkoi puhumaan että kyllä jonnekin pitäis taas päästä lähtemään. Niin se monien kohdalla on, kerran komennushommissa, aina komennushommissa. En kyllä itse osaa kuvitella että loppuelämäni näin viettäisin, vaikka tällä hetkellä olen kohtalaisen tyytyväinen.
Parin viikon päästä on kyllä se Barcelonan matkakin edessä, eli jos nyt eka kävis siellä ennenkuin miettii seuraavaa reissua. Työkiireitä on ollut sen verran etten oo ehtinyt paljon Barcaa suunnitella. Luotan siihen että matkakumppanit lueskelee ahkerasti opaskirjoja…
12 yötä ja pääsen kotiin, ja piiitkälle lomalle, 13 päivän vapaa on ihan luksusta 🙂 Viime aikoina tuntuu että viikot ovat madelleet. Yleensä aika menee nopeasti, mutta nyt musta tuntuu kuin edellisestä Suomi-käynnistä olisi pari kuukautta, eikä siitä oikeasti ole kun vajaa neljä viikkoa.
Huomisiltana pääsee saunomaan, viikon kohokohta. Nyt vielä tunti töitä ja sit salille.