Eilen oli lyhyesti ja yksinkertaisesti sanottuna aivan kauhea päivä. Yksinäisyys + flussa + päänsärky + yleinen huono olo ei ole hyvä yhdistelmä. Tuli mietittyä montaa asiaa perusteellisesti ja mitä pidemmälle iltapäivä ehti, sen pahemmaksi olo meni. Illalla olo oli jo todella sietämätön. Sain sentään tekstiviestien välityksellä yhden auki olleen asian päätökseen, se helpotti vähän.
Tänään ulkona paistaa aurinko ja olo on huomattavasti parempi kuin eilen. Kai se tästä taas. Ensi viikolla pääsen lomalle ja kotiin!