24.9.2008 1239

Senza

Olen elänyt kauan tummassa surusumussa. Se kutsuu minua vieläkin lähelleen ja kietoo tummaan syleilyyn. Hänen varjonsa on luonani öisin. En pelkää sitä, mutta kaipaan muutakin. Mietin, onko minulla oikeus ja…