Julkisen liikenteen ammatilaisena hämmästelen kun samat naamat ostavat päivästä toiseen lipu julkiseen kulkuneuvoon yksikin rouva 2 viikossa
n 20 lippua a 2,- euroa, kun kortilla olis per matka 1.35 euroa,
lipun hinta pitäisi olla kuljettajalta osettuna vähintään 5 euro jokohan sitten ostaisisvat automaatista tai maksaisivat kortilla