26.5.2008 1827

Hyvä matka

Perjantaina kirjoitin meneväni Hesaan. Meninkin. Hyvä matka. Menin lauantaina päiväkokouksiin tuttujen kyydillä. Väliajalla sain kutsun erääseen paikkaan. Edellisestä käynnistä oli jo pitkä aika. Iltaseurojen ja nuorten illan jälkeen jäin yöksi…

23.5.2008 1827

Viikonloppuna Hesaan

Isot seurat Helsingissä kutsuvat. Seuroja on 24. – 26. toukokuuta ja joka päivä on kahdet kokoukset. Itse olen paikalla lauantaina. Ehkä sunnuntainakin jos matkaseura järjestyy. En ole vielä ollut Hesan…