13.1.2009 1827

Ihanat loppiaisseurat

Meillä oli Tampereella ihanat loppaiaisseurat 2009. Itse sain olla osallistumassa lauantain ja sunnuntain seuroihin mutta valitettavaa kyllä maanantaina arki kutsui ja minun oli hoidettava maalliset velvoitteeni. Viikonlopun ehkä pysäyttävin kysymys…