Liharuoan säilyttävä kouluissa

Hesarissa artikkeli, http://www.hs.fi/artikkeliredirect/1135245196448

Vihreät toivoo että kouluissa olis vaan yksi päivä viikossa lihaa ja muina päivinä jotain kasviksia. Tuli vaan mieleen yhen esikoislestadiolaisen saarnaajan sana. Kun joku rupesi kauheasti puhumaan kasvien syönnin puolesta niin tämä saarnaja sanoi että Nebukadnessar söi ruohoa ollessaan päästään nöyrä.

Ei se ihmistä saastuta, mikä suusta menee sisälle, mutta se, mikä suusta tulee ulos, saastuttaa ihmisen. -matt 15,11