JÄÄTELÖKESÄ.. ÄISKÄN LUONA & PIAN TÄDIN LUO !

Olenn onnellinen, sillä olen saanut belämääni jotain järj.elämääni ja olen asettanut tavotteeita.
Olen juuri lähdössä tätini luo katsomaan Aki- serkkuni INKERI- VAUVAA!!!
H A P P Y !