1844
JUHANNUS- AATTO 20.6.2008 !
RAKKAAN ÄIDIN LONA GRILLAAN.. ÄITI TÄYTTI TÄNÄÄN UPEAT 50 V.!!! OLEN HIRMU YLPEÄ HÄNESTÄ. Kohta kotia kissan seuraks leffaa katsomaan ja odottamaan ihanaa ihmistä..! HAPPY, HAPPY !
TIISTAI 17.6.2008
Muutama sidukka maisteltu ja sauna lämpiämäs. Kaverin luona käymäs ja huomenna aamusta äiti tulee kylään katsoon kisua & mua! MUKAVAA! Nyt tv:n katselua ja mukavaa illan viettoa..
TÄNÄÄN MAANANTAINA 16.6.2008
Kaupungilla hoitamas asioita, jo hoidettu ja hiljalleen kotia kohti herkuttelemaan & ottamaan päikkärit, kun ei nukkumisesta oikein tullu mitään kun rakas NEMI- kissani oli niin villiä että..! Ostin Nemille uuden…
SMILE!
Mukava ja rento olo.. Tänään aion ottaa mahdollisimman rennosti ja nauttia kesän tulosta.
LOMAPÄIVÄ… RENTO & HYVÄ FIILIS !
Pikku hiljaa kotia päin katsomaan kisuvauvaa.. on jo kova ikävä! Täytyy helliä Nemiä hurjan paljon koko pv.!