20.7.2008 1844

JÄÄTELÖKESÄ.. ÄISKÄN LUONA & PIAN TÄDIN LUO !

Olenn onnellinen, sillä olen saanut belämääni jotain järj.elämääni ja olen asettanut tavotteeita. Olen juuri lähdössä tätini luo katsomaan Aki- serkkuni INKERI- VAUVAA!!! H A P P Y !