TÄNÄÄN MAANANTAINA 16.6.2008

Kaupungilla hoitamas asioita, jo hoidettu ja hiljalleen kotia kohti herkuttelemaan & ottamaan päikkärit, kun ei nukkumisesta oikein tullu mitään kun rakas NEMI- kissani oli niin villiä että..!

Ostin Nemille uuden ruokakipon, joten on sillekin jotain viemistä.

Mutsi tulee nyt alkuviikosta kylään katsomaan mua ja kissaa. Nyt kotiin!!!