29.4.2009 2021

Tiikerirapuja ja kuningasideoita

Sisäinen kulinaristini nosti taas päätään. Eilisen Hakiksen etnokauppakierroksen jälkeen pakkasesta löytyi mm. tiikeriravun pyrstöjä. Siitä se ajatus sitten lähtikin. Vielä kaupassa käydessä oli tarkoitus kokata tomaattikastike reilulla valkosipulilla ja uittaa…

27.4.2009 2021

Ne paskemmat asiakkaat

Saako lausua voimasanan jos on varma siitä että on niin sanotusti tullut stroolatuksi öögaan? Ja tämä kun ei ole edes ensimmäinen kerta eikä muuten varmasti viimeinenkään vaikka kyseiset kerrat toivottavasti…