22.5.2009 2066

22.5.2009

Heipähei ensimmäistä kertaa, rakas päiväkirjani. Kello on vähän yli kaksi aamuyöstä ja minun pitäisi kai olla nukkumassa jo mutta en taida olla. Sitä sattuu. Tää päivä ollut aika katastrofaalinen. Lähdettyäni…