2066
22.5.2009
Heipähei ensimmäistä kertaa, rakas päiväkirjani. Kello on vähän yli kaksi aamuyöstä ja minun pitäisi kai olla nukkumassa jo mutta en taida olla. Sitä sattuu. Tää päivä ollut aika katastrofaalinen. Lähdettyäni…
Heipähei ensimmäistä kertaa, rakas päiväkirjani. Kello on vähän yli kaksi aamuyöstä ja minun pitäisi kai olla nukkumassa jo mutta en taida olla. Sitä sattuu. Tää päivä ollut aika katastrofaalinen. Lähdettyäni…