….

*diups* Aamusta oltiin frendin kanssa käristämässä nahkaa biitsil, oli kyl mahtava sää 🙂 hmmmmm.. tänää on ollu sellanen ihme masis/vitutus päivä *heh* kaikki asiat vituttanu, mutta onneks eräs ihminen sai mut nyt illasta paremmalle tuulelle joten kiitokset hänelle 🙂 Viikonlopuks onkin luvattu mahtavaa säätä joten se ois sit terassilla oloa ja ehkä lintsilläkin vois käydä 🙂