2069
:)
Tälle tytsylle tuli nyt piiiiiitkä kesäloma 🙂 Mut sitä tarvitaankin, pääsee työkuvioista pois ja hermo lepää.. Tosiaan ensin 4 viikkoo sairaslomaa ja sen jälkeen alkaakin heti 4 viikon kesäloma 🙂…
….
*diups* Aamusta oltiin frendin kanssa käristämässä nahkaa biitsil, oli kyl mahtava sää 🙂 hmmmmm.. tänää on ollu sellanen ihme masis/vitutus päivä *heh* kaikki asiat vituttanu, mutta onneks eräs ihminen sai…