2069
Ihana sade keli..
Hitto mikä sade keli siel on, no mut joka tapauksessa täytyy lähtee leppävaaraan pelaa illan peli 🙂 Tulee vaan olee kivan märät ja kuraset oltavat 😀 no mutta eihän se…
*Diups*
Koiruus vaan sen kun kasvaa ja kasvaa sekä samalla oppii paljon kaikenlaista uutta. Saa kyllä päivän aikana touhuta paljon kaikenlaista sen kanssa sen verran vilkkaamman puoleinen otus kyseessä 🙂 Metsästysviettikin…
Ilon päivä :)
Ihanaa koiruus saapuu jo tänään Espanjasta Suomeen klo.17.15 🙂