Tälle tytsylle tuli nyt piiiiiitkä kesäloma 🙂 Mut sitä tarvitaankin, pääsee työkuvioista pois ja hermo lepää.. Tosiaan ensin 4 viikkoo sairaslomaa ja sen jälkeen alkaakin heti 4 viikon kesäloma 🙂 Mukavaa.. Toivottavasti ois vaan kunnon helle säät koko kesän ni pääsis nauttimaan helteistä ja puuhailee kaikkee kivaa 🙂 Mutta nyt tää tytsy lähtee ottamaan arskaaaa 😀