…………

Tänään alkais sitten Fudiksen SM-Harraste turnaus illalla Töölön kentillä ja jatkuu huomenna aamusta iltaan 🙂 Saa nähdä miten meiän joukkue tulee siellä pärjäämään 🙂 Nyt siel näyttäis olevan ihan kiva ilmakin, toivottavasti sää jatkuu tollasena iltaan asti. Nyt ei kaivata mitään vesisadetta tai ukonilmaa.. Mut nyt tää tytsy lähtee siivoilemaan ja sit kaupasta ostaa tälle päivälle jotain ruokaa.. 🙂

Oikein mukavaa päivää kaikille immeisille! 😀

”Ei jaksa odottaa pienen karvaturrin saapumista Suomeen…<3"