Aurinkoooo..

Oujeah eilen oli aivan ihana auringon paiste koko päivän ja hellettäkin pukkas, tosin ei täällä pk-seudulla 😀 Olin nimittäin Kouvolassa tykkimäellä ja siellä oli aivan mahtava ilma sai samalla taas mukavasti otettua brunaa ja yyber hauskaa oli 😀 Nytkin tuolla ulkona näyttäisi olevan ihan kohtalainen ilma, aurinko pilkistelee välillä mutta tuuli on aika kova, mut pääasia on ettei sada. Ja toivottavasti ei tulis illallakaan sateita sillä ei oo kovin mukavaa treenata vesisateella :)Mutta nyt oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille!