Auts..

Eilen oli illal fudis matsi. Matsi oli tosi hyvä ja ilma oli just sopiva ku ei ollu mikään kauheen lämmin 🙂 Onnistuinpa sitten saamaan polvenikin mukavasti verille ku satuin kaatumaan, pikkasen kirpas ku hiekkapohja mutta ei se menoa haitannu. Sellasta sattuu 😀 Sais kyl nyt ne helle kelit tulla takasin…