Tänään ois taas vaihteeks kahdet 1,5h fudistreenit 🙂 Tänään siel näyttäiski olevan tollanen mukavan vilposa ja aavistuksen sateinen ilma eli täydellinen ilma treenata 😀 Viikonloppuna alkaiskin sitte 3pvä kestävä SM-turnaus Töölön kentillä että saa nähdä miten siel tulee sitten pärjättyä… Toivottavasti sillon suht hyvät kelit ettei vaan tulis vettä taivaalta kaatamalla..
Ja uusi perheenjäsen saapuu kotio 27.08.2009. Espanjasta tulee suloinen pieni punainen cockerspanieli uros <3 Ei millään jaksais odottaa sen suomeen saapumiseen, toivotaan että aika menee nopsaan ja saan vaavan pian kotiin. Täytyy sitä ennen hommata hieman tavaroita. Mutta oikein hyvää päivänjatkoa kaikille! :)