Koiruus vaan sen kun kasvaa ja kasvaa sekä samalla oppii paljon kaikenlaista uutta. Saa kyllä päivän aikana touhuta paljon kaikenlaista sen kanssa sen verran vilkkaamman puoleinen otus kyseessä 🙂 Metsästysviettikin on tässä viikon aikana lisääntynyt ihan kiitettävästi, koiruus päässyt metiköihin rämpimään. Wiltsu on kotiutunut todella hyvin uuteen kotiin ensimmäisen viikon aikana 🙂 Huomenna olis tarkotus käydä vierailemassa eläinlääkärin luona…
Jee jee huomenna on myös vapaa päivä töistäkin, saa nukkua ja ottaa relax. Tosin illalla on puoli 8 Leppävaarassa peli, toivottavasti voitetaan se peli 🙂 Kunhan vaan ei olisi sitten ihan kauheen kuuma huomenna muuten onn aika tukalaa pelata…
Mutta nyt tää lähtee nukkumaan joten öitä ja unia kaikille!! 🙂