Hyvää Jussia!

Tänään se ois lähtö Möksälle viettämään ”Rauhallista” Jussia ja synttäreitä 😀
Tiedossa paljon Grillailua, Saunomista, Uimista erittäin kylmässä meressä sekä tietysti hyvää juomaa 😛
Voipi olla että tulee jäätyä möksälle pidemmäksikin aikaan.
Mutta oikein Hauskaa ja Riehakasta Jussia kaikille! 🙂