Ihana sade keli..

Hitto mikä sade keli siel on, no mut joka tapauksessa täytyy lähtee leppävaaraan pelaa illan peli 🙂 Tulee vaan olee kivan märät ja kuraset oltavat 😀 no mutta eihän se menoa haittaa, nyt on sentään vielä kesä 😀