Ilon päivä :)

Ihanaa koiruus saapuu jo tänään Espanjasta Suomeen klo.17.15 🙂 <3 Oikeasti koiruuden oli tarkoitus tulla vasta 27.08 mutta se saatiinkin mahtumaan jo aikaisempaan lentoon, mistä olen todella onnellinen sillä toi odotusaika ois ollu aika piiitkä. Pikkunen tulee olemaan varmaan ihan väsy lennon jäljiltä :) Kiva nähdä millainen karvaturri sieltä sitten tulla tupsahtaa :) Mutta oikein hyvää päivänjatkoa kaikille!! :) Tää lähtee laittelee paikkoi kuntoo ja valmistautuu hakemaan uuden perheenjäsenen kotiin. <3