Huomenna se ois sitten aamusta lähtö Kuopiooon ns. Baila baila meiningeissä 😀 Tätä reissua on jo piiiiiiiiiiiitkäääääääään odotettu 😀 Ja sunnuntai illasta sitten back to vantaa… Tänään pitäis vähän pakkailla kamoja mut ei oikein tiedä että millasta vaatetta ja tavaraa sitä pitäis ottaa mukaa ja yleensä aina jotain sitten unohtuukin 😀 No jooh taidanpa mennä vähäks aikaa ottaa brunaa ja sit jos alottais vaik sen pakkaamisen 🙂
Oikein mukavaa päivän jatkoo kaikille!