KeSäääää :)

Tänään nautitaan viel aurinkoisesta ja lämpimästä säästä ja käristetään nahkaa rantsulla ja käydään pulahtaa meres 🙂 Sit saaki varmaa taas jonku aikaa oottaa aurinkoisii, lämpimii säitä… Mutta toisaalta onneks huomenna ei oo kauheeta hellettä koska vois olla aika tukalaa pelata fudismatsii heltees, sellanen pieni sade huomis illaks ois aika kiva 🙂