Lisää treenii :D

Olipa muutan hyvät syndet eilen ja hurjan hauskaakin oli 😀 Pelattiin juomarulettii ja sit heiteltii tikkaa yms yms 😀 Tänään oiskin sitten taas kahdet fudistreenit tuolla kuumuudessa mutta eipä se menoa haittaa, täysillä treenataan. Ja kunto kasvaa 🙂 Vois ottaa jossain välissä vähän arskaakin…