Missä ihmeessä ne ihanat aurinkoiset helteet on..?? Nyt on ollu ihan sikke kylmää ja sateista, sais kyl ne helle kelit tulla. Ei oo kivaa viettää kesälomaa ku on tällaset kelit 🙁 taas sen näkönen ilma että kohta tulee vettä taivaalta ja tänää on treenitki, no toivottavasti ei sada yhtä kaatamalla treenien aikana ku tiistain treeneissa… Sillon oli aika hemmetin märkä olo 🙂 Mut nyt aamukaffelle ja sit vähän shoppaamaaaaan 🙂 *hih*
Mukavaa päivän jatkoa! 🙂