Missä missä….

Missä ihmeessä ne ihanat aurinkoiset helteet on..?? Nyt on ollu ihan sikke kylmää ja sateista, sais kyl ne helle kelit tulla. Ei oo kivaa viettää kesälomaa ku on tällaset kelit 🙁 taas sen näkönen ilma että kohta tulee vettä taivaalta ja tänää on treenitki, no toivottavasti ei sada yhtä kaatamalla treenien aikana ku tiistain treeneissa… Sillon oli aika hemmetin märkä olo 🙂 Mut nyt aamukaffelle ja sit vähän shoppaamaaaaan 🙂 *hih*
Mukavaa päivän jatkoa! 🙂