Olipas mahtava reissu… :D

Aivan mahtava Kuopion reissu oli. Tosin reissun jäljiltä olo on todella väsynyt, aika rankkaa oli 🙂 Mutta sitäkin hauskempaa ja tapahtuma rikkaampaa 😀 Hotellikin jossa yövyttiin oli todella hieno ja siisti sekä hyvä palvelu. Viinijuhlilla oli hauskaa ja jotkut esiintyjät olivat hyviä. Ilma ei kyllä Kuopiossa mikään maailman paras ollut, aika kylmä ja pilvistä sekä tuulista ja lauantaina tuli hieman vettäkin. Mutta nyt jatkuu kesäloman viettely ja toivottavasti tällä viikolla olisi hyviä ilmoja täällä vantaalla 🙂