Blogit
Peilikuvasta
Oon muuten huomannut, että peilikuvassa eniten bointseja saa blondit naiset ja blondit miehet..mikäköhän siinä on..Pitää varmaan kesäksi laittaa vetyperoksidit päähän 🙂
Teenkö oikein?
Hän jokeltaa kuin lapsi. Hänen korvansa eivät kuule, mutta hänen suunsa nauraa. Hän iloitsee yhdessä auringon kanssa. Ja minä itken sydänsurujani, teen niistä maailman tärkeimmän asian. Anteeksi.
Jee!! Täältä tullaan Amsterdam
Meikäpoika lähtee kesäkuun alussa viikoksi Amsterdamiin. Ihanaiseen kultturellin ja hipin paratiisiin
Älykkyyteni
Olen usein tavannut ihmisiä, jotka kutsuvat minua älykkääksi, tai tavallista ihmistä enemmän ajattelevaksi yksilöksi. Tämä on suoranainen loukkaus minua kohtaan, sillä nämä samaiset ihmiset luulevat olevansa siinä asemassa, että heillä…
Vituttaa
ihan kaikki. Varsinkin se, kun on loma ja näyttää saatana siltä että vaikka yhdelläkin on loma, niin ei varmaan nähdä koko loman aikana. Ei muuta tällä kertaa. ..ttustanaprkl.
Hoya!
Carnosas kolme kukkaterttuu täydes kukas ja haju on iltaöisi iha totaaline mun makkaris. Kuanoosa on huanompi sulkee ettei haistas… Mun piti siirtää se olkkarii amppelii jo aikasemmi sillo ku mä…
Muistini on hyvä…
.. Mutta niin helvetin lyhyt. *Yrittää muistaa miten mua neuvottiin aiemmin päivällä*
valivali taas
Mua vituttaa wannabe-läskit.
Vaihdetaan
yksi helvetisti liian kiireinen elämä vähän käytettyyn ja täytettyyn vastaavaan.
Cityn sähköposti…
… On melko perseestä. Kätevää, että sähköpostiin ei saa lisättyä mitä suodattimia. Eikä sähköpostia saa pois päältäkään, vaan se tulee ilmeisesti aina kaupanpäälle kun avaa tänne profiilin o/