28.5.2009 1737

Peilikuvasta

Oon muuten huomannut, että peilikuvassa eniten bointseja saa blondit naiset ja blondit miehet..mikäköhän siinä on..Pitää varmaan kesäksi laittaa vetyperoksidit päähän 🙂

28.5.2009 1977

Teenkö oikein?

Hän jokeltaa kuin lapsi. Hänen korvansa eivät kuule, mutta hänen suunsa nauraa. Hän iloitsee yhdessä auringon kanssa. Ja minä itken sydänsurujani, teen niistä maailman tärkeimmän asian. Anteeksi.

27.5.2009 1066

Älykkyyteni

Olen usein tavannut ihmisiä, jotka kutsuvat minua älykkääksi, tai tavallista ihmistä enemmän ajattelevaksi yksilöksi. Tämä on suoranainen loukkaus minua kohtaan, sillä nämä samaiset ihmiset luulevat olevansa siinä asemassa, että heillä…

27.5.2009 1773

Vituttaa

ihan kaikki. Varsinkin se, kun on loma ja näyttää saatana siltä että vaikka yhdelläkin on loma, niin ei varmaan nähdä koko loman aikana. Ei muuta tällä kertaa. ..ttustanaprkl.

27.5.2009 241

Hoya!

Carnosas kolme kukkaterttuu täydes kukas ja haju on iltaöisi iha totaaline mun makkaris. Kuanoosa on huanompi sulkee ettei haistas… Mun piti siirtää se olkkarii amppelii jo aikasemmi sillo ku mä…

27.5.2009 Suojelusprkl

Muistini on hyvä…

.. Mutta niin helvetin lyhyt. *Yrittää muistaa miten mua neuvottiin aiemmin päivällä*

27.5.2009 Nestearska ajattelee

valivali taas

Mua vituttaa wannabe-läskit.

27.5.2009 1799

Vaihdetaan

yksi helvetisti liian kiireinen elämä vähän käytettyyn ja täytettyyn vastaavaan.

27.5.2009 Suojelusprkl

Cityn sähköposti…

… On melko perseestä. Kätevää, että sähköpostiin ei saa lisättyä mitä suodattimia. Eikä sähköpostia saa pois päältäkään, vaan se tulee ilmeisesti aina kaupanpäälle kun avaa tänne profiilin o/