5.9.2007 1472

…niin on

kumma kun loma on kohta ohi ja ihan odotan töihin paluuta. Nopeasti se kyllä varmaan palaa arki ja muistan mitä työnteko on, mutta katsoopa sitten. Seuraavaan lomaan n. 300 päivää…