30.4.2009 1472

Vappuja

Ei muuta kuin vappuja itse kullekin! Työpäivä olisi puolessa ja sehän passaa… vapaata ruhtinaalliset 3 päivää, joten tietäähän sen, mihin tässä joutuu 😉 No positiivisella fiiliksellä, niin siitähän se riemu…