1472
Viikonloppu meni
ja eilinen siinä samassa syssyssä. Onnistuin ilmeisesti yskimään kylkiluuni taasen paskaksi, no ei ole ensikerta. Samainen kaveri kun tuntuu aina vihoittelevan. Lääkäriinkään enää viitsi tämän takia vaivautua, kun eivät voi…
Oho!!!
City jaksaa aina yllättää 😀 Sukupuolen saa vaihdettua tekstiviestillä ja vielä todella edulliseen hintaan 😀 😀 😀 ”Sukupuoli Vaihda sukupuolesi kohdilleen. Valitsitko VIP-klubiin rekisteröityessäsi väärän sukupuolen ja tämä aiheuttaa väärinkäsityksiä…