City jaksaa aina yllättää 😀
Sukupuolen saa vaihdettua tekstiviestillä ja vielä todella edulliseen hintaan 😀 😀 😀
”Sukupuoli
Vaihda sukupuolesi kohdilleen.
Valitsitko VIP-klubiin rekisteröityessäsi väärän sukupuolen ja tämä aiheuttaa väärinkäsityksiä palvelussa? Voit vaihtaa sukupuolesi alla olevia ohjeita noudattamalla.
Tällä hetkellä sukupuolesi on mies.
Sukupuolen vaihto
1. Kirjoita VIP-klubiin rekisteröimälläsi matkapuhelinnumerolla tekstiviesti VAIHDASUKUPUOLI VAIHDASUKUPUOLI-hakusana tulee kirjoittaa ilman välilyöntejä.
2. Lähetä viesti numeroon 17222.
3. Sukupuoleksesi päivittyy nainen.
Huom! Lähetä viesti numerosta XXX, eli numerosta jolla olet rekisteröitynyt VIP-klubiin. Muutoin viestiäsi ei voida yhdistää tunnukseesi ja sukupuolesi ei päivity.
Sukupuolen vaihto toimii DNA:n, Elisan, GoMobilen, Kolumbuksen, Saunalahden, Soneran, Tele Finlandin ja Zerofortyn (poislukien operaattorien prepaid-liittymät) liittymillä. Viestin hinta on 1,50 e. ”.
EDIT:
Olipas sitten oma puhelinnumero jäänyt tuonne tekstin joukkoon – hyvin mä vedän