Ei muuta kuin vappuja itse kullekin!
Työpäivä olisi puolessa ja sehän passaa… vapaata ruhtinaalliset 3 päivää, joten tietäähän sen, mihin tässä joutuu 😉
No positiivisella fiiliksellä, niin siitähän se riemu ratkeaa. Ajatelkaa vappupalloja, nauttikaa simaa ja syökää silliä…