ja eilinen siinä samassa syssyssä.
Onnistuin ilmeisesti yskimään kylkiluuni taasen paskaksi, no ei ole ensikerta. Samainen kaveri kun tuntuu aina vihoittelevan.
Lääkäriinkään enää viitsi tämän takia vaivautua, kun eivät voi asialle mitään tehdäkään. Mielenkiintoinen vihlaisu aina ajoittain.
Suosittelen kokeilemaan, ei käy aika pitkäksi omassakaan seurassa 🙂