Asiat selviksi

Asioista puhuminen helpottaa ihmisen mieltä,taas kerran sen huomasin.
Kerrassaan ihanaa, kun saa purkaa mieltään ja saa asioihin selvyyttä. Sanottavat on sanottu ja tunteet käyty läpi laidasta laitaan.

Oman elämän hallitsijana on hyvä olla, ihmiset ympärillä on vihdoinkin ymmärtäneet erilaiset mielipiteeni ja elämän näkemykseni. Vain minä päätän siitä mitä minä teen tai minne minä menen. Ei kahleita, ei vihamiehiä (toivottavasti).

Pitkästä aikaan sain kuulla muutamasta ihmisestä, joilla on minulle merkitystä. Hienoa ettei kaiken sen jälkeen mitä olemme yhdessä kokeneet, yhdessä riidelleet ja nyt sopineet tarvitse tehdä tiliä ulkopuolisille.

Kaikella on merkityksensä, tällä päivällä on ollut positiivinen merkitys elämässäni ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.