1650
Miksi??
Mitä varten ihmisillä on kännykät? Niihin ei kuitenkaan vastata silloin, kun on sovittu tai silloin kuin pitäisi. Muuten kyllä höpistään ja paskaa jauhetaan, mutta asiasta puhuminen on sitten niin kovin…
Mitä varten ihmisillä on kännykät? Niihin ei kuitenkaan vastata silloin, kun on sovittu tai silloin kuin pitäisi. Muuten kyllä höpistään ja paskaa jauhetaan, mutta asiasta puhuminen on sitten niin kovin…