5.2.2009 1650

Kääk!!

Miten ihmeessä voi keksiä selityksiä selityksien perään? Valehdella päin naamaa ja kiinni jäätyään olla niin mitään ei olisi koskaan tehnytkään. Mitään ei suosiolla myönnetä tai sitten kerrotaan syitä miksi näin…