21.5.2009 1650

Onnea ja epäonnea…

Yhtenä päivänä kaikki asiat menee hyvin, saa tehtävät tehtyä ajoissa, keskusteltua asioista,töissä on leppoisaa ja muistaa hoitaa vielä vähän toistenkin asioita. Pomokin on tytyyväinen, kun saa kuukausi raportin ainakin melkein…

19.5.2009 1650

Asiat selviksi

Asioista puhuminen helpottaa ihmisen mieltä,taas kerran sen huomasin. Kerrassaan ihanaa, kun saa purkaa mieltään ja saa asioihin selvyyttä. Sanottavat on sanottu ja tunteet käyty läpi laidasta laitaan. Oman elämän hallitsijana…