Elin aikani valheeseen perustuvassa suhteessa, sain tietooni asioita mitä pelkäsin kuulevani ja näkeväni siinä vaiheessa kuin minuun sattuu. Näin kävi, otin tiedot vastaan rauhallisesti, kunnes henkinen minä päätti ”ampua ylitse” ja antaa osittain vahingon kiertää.
Sanoin, tein ja näytin jotakin sellaista mitä olisin voinut olla tekemättä, tosin en kadu mitään niistä hetkeäkään, miettiessäni mitä minulle ja läheisilleni sanottiin ja tehtiin. Ihmisen täytyy olla sairas, valehdellessaan kaikesta mitä valehteli, ei riitä toisen henkilön identiteetin varastaminen, kuolemasta ja sairauksista selitteleminen vaan mukaan piti sotkea myös viattomia ihmisiä ja lapsia.
Aina löytyi selitys joka asialle, milloin oli kolaria, ystävä hädässä, vanhemmat tai sisaret sairaalassa, itse leikkauksessa, auto tai moottoripyörä rikkinäisenä, ystävän kuolemaa ja viimeisimpänä oma sairaalassa olo ja hengissä selviämisen taistelu. Kummallisesti vain kaikesta parannuttiin yhdellä puhelinsoitolla, sillä soitolla joka selvensi asioita enemmän kuin tarpeeksi.
Sain selville sen mitä pelkäsin, tosin sain helpotuksen siitä ettei asiat olleet kokonaan niin kuin annoit ymmärtää. Ne itkut mitä itkin ja vuoksesi pelkäsin ja kärsin ovat mennyttä, ihan niin kuin sinäkin minun elämässäni. Voisin olla katkera, vihata ja vaikeuttaa elämääsi enemmänkin, en vain osaa, tahdon luovuttaa ja jatkaa eteenpäin omaa elämääni, sinua en siihen enää tahdo.
Selvitä asiasi, ilman minua ja tukeani, en voi olla enää edes ystäväsi, kaiken sen jälkeen mitä minulle teit, toivon sinulle parempia aikoja ja mahdollisuutta saada apua ammatti ihmisiltä ettei valheiden verkot enempää sinua kiristäisi ja elämääsi vaikeuttaisi.
Anna minun olla, älä soita, kirjoita tai tule enää edes käymään!! Jätä lapseni rauhaan ja lopeta heidän elämänsä vaikeuttaminen, niin on kaikille parempi, usko pois.
Hyvästi P
Ps: Miksi et voi jättää minua rauhaa? Miksi kummittelet elämässäni?
Mikäli sinulle on todella tapahtunut niin kuin huhu kertoo,ehkä tarinasi lopulta toteutuivat ja sait ansiosi mukaan!!