Kääk!!

Miten ihmeessä voi keksiä selityksiä selityksien perään?
Valehdella päin naamaa ja kiinni jäätyään olla niin mitään ei olisi koskaan tehnytkään.
Mitään ei suosiolla myönnetä tai sitten kerrotaan syitä miksi näin on tapahtunut ja huomaatkin kaiken syyn olevan sinun vikaasi.
Milloin olet töissä liikaa tai liian vähän, ei ole aikaa keskittyä toisen ongelmiin ja asioihin vaikka niiden hoitamiseen ja järjestelemiseen meneekin melkein kaikki vapaa-aikasi.
Olet liian tiukka tai löysä sanoissasi, et pidä päätöksistäsi kiinni tai sitten pidät liiankin paljon. Mikään ei ole hyvää,ei sopivaa.

*Huokaus*
Kyllä vanhemmuus ja vastuun kantaminen on vaikeaa.